onsdag 9 april 2008

Första gången...

...jag är med i en swapp! På svenskscrapbooking är det alltid full rulle vad gäller swappar och jag tyckte det verkade skoj så klickeli klick var jag med i en fetaostreceptswapp!! Ingen aning om hur korten bör se ut men jag fantisera fritt och under gårdagskvällen tillverkades då dessa mästerverk.... Kan ju inte visa dem här då de ej skickas ut till de övriga deltagarna för än den 1 maj. Ganska kul men jag tror inte jag är någon inbiten swappoholic i allafall inte än :-)
Annars är livet ganska trist just idag men antar att det bara är en sådan dag!
Längtar efter semestern, 1 månad kvar och jag räknar!

Kram på er alla som hittat hit och som tog er tid att läsa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att höra att mina hundar kan göra dig på bättre humör. Det är bara att säga till så kommer det fler knäppa bilder som gör livet lite mer roligt.

Jag är hemskt nyfiken på hur dina receptkort blev =)Men jag får väl vänta tålmodigt tills du har skickat iväg dem.
Kramar från Linda (orkade inte logga in)

Hallmannen sa...

Finns det ingen swapp med bara filéer? En filéswapp för oss finsmakare! -:)