tisdag 12 augusti 2008

Snart är det....

...semester! 7 september far vi till Florida, lyxigt värre säger kanske ni som vet att vi var i New York i maj, men vi har arbetat hela sommaren. Sen är det bara så att livet är orättvist ibland ;-)
Den här semestern ska vi ta det lite lugnare har vi sagt iaf. Obligatoriskt är bilhyrning (min man verkar smått galen i det och jag är galen i honom), jag får vara kartläsare....eh vi får se om vi kommer hem lika goda vänner som vi var när vi for...
Uppdatering med alster har jag verkligen inte idats göra. Det mesta jag gör ges bort innan jag fotat/ scannat det, kanske kommer lusten tillbaka efter semestern. Min utveckling går verkligen framåt, lär mig nya tekniker hela tiden och har skitskoj under tiden. Borde visa mer för att få feedback men det är inte många som kollar i bloggen ändå :-)
Lev väl och en speciellt varm och go kram till min älskade Linda som förgyllde min kväll med skratt ang. marinadpåsar och en vis fröken Axa :-)

Har gjort om bloggen, vad gillar ni färgerna?

Inga kommentarer: