söndag 23 mars 2008

Knasig och lite...


...tonårstrasig var jag allt när jag var i 14- 15 årsåldern. Denna LO gjordes under påskhelgen.

Papper från Basic Grey "Scarlett's Letter", journaling från Heidi swapp, bokstäver från American Crafts, resten av dekorationerna från jeansjackan som jag hade då!

Den är inspirerad av en utmaningsBOM som pågår på svenskscrapbooking! Jag var (och är) en liten teaterapa, jag hade (och har) mycket hår! Här dock även permanentat à la 80 tal precis som jag behövde mer volym :-). Väggarna var tapetserade med helheta tuffa rockers och inom mig fanns en liten dröm om att få komma (till!) backstage på någon av de konserter jag besökte. En dröm jag säkert delade med de 500 andra trånande tonårstjejerna som var där. Så var jag då och tur är att jag kom ut hyfsat hel till vuxenvärlden :-)

Inga kommentarer: