fredag 28 mars 2008

Njut av stunden!

En liten miss av mig när jag köpte blommor på nätet (fel storlek) resulterade i ett kort med en kaskad av blommor!

Igår kväll var jag på kurs hos Miansscrap och design (Tack Ulrica H. för en jättetrevlig kväll). Lärde mig ProMarkers och Polychromos färgläggning. Så kul att jag kunde ha suttit hela natten när jag kom hem och färglagt hela hemmet :-) Så relativt enkel teknik som ger en ooootrolig effekt. Alster är på gång. Vilka framsteg jag tycker jag gjort under de här dryga månaden jag pysslat med stämplar. Det enda som är trist med den här hobbyn är att det är ganska dyrt iaf nu i början!!! Men men som min käre far skämtsamt brukar säga; svepningen har inga fickor!

Hos Mian gjorde jag ett och annat måste ha inköp....

...lite våriga papper, några fler ProMarkers, Polychromos pennor, thinner, en hörnstans o.s.v. o.s.v!!

Inga kommentarer: