lördag 19 juli 2008

Hej på er alla!

Jo men jag lever och frodas...i ordets rätta bemärkelse :-(
Trött och less på att vara överviktig är vad jag är! Gick så bra (12kg ner) förra sommaren men sen kom vintern och med den mumseri igen! Nu är det bara en sak som gäller och det är att dra ur huvudet i sanden och sätta igång med nya friska tag. Ska verkligen satsa på delmål denna gång och inte fokusera så mycket på slutmålet. Det blir mig övermäktigt då. 10kg på 10 veckor är första delmålet, verkar väl vettigt då jag har typ 35kg som bör bort.... 1 kg i veckan ja det ska jag fixa :-)
Maken och jag börjar viktväktarnas brevkurs imorgon söndag, skönt att vi är två och sen har jag på www.svenskscrapbooking.se gruppen Viktiga scrappare. I den ska vi stötta och peppa varandra!
Mot en hälsosammare framtid mina läsare, du kanske också hänger på?? Låt mig gärna få veta hur det går för just DIG!

Inga kommentarer: