fredag 25 juli 2008

Utmanad!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Cykla och hämta mitt paket med nya pysselsaker i.
2. Tvätta håret.....skittrist
3.Betala räkningar....ännu mera skittrist
4.Här borde det stå städa
5. Har inget mer på listan...njuta av livet kanske!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan pluggade jag på Komvux och kompletterade mina gymnasiebetyg. Hunden Texas var 2 år och vi åkte land och rike kring och ställde ut honom.

Ställen du bott på?
Enköping, Yanbu (Saudi A), Jönköping och Enköping igen :-)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1.Betala studieskulderna
2.Bara jobba när jag själv vill
3. Skänka massor med pengar till Läkare utan gränser
4.Hjälpa vänner
5. Sist men inte minst skulle jag och maken resa tills vi tröttnar....

Jag utmanar dig som läser detta och har lust att svara!

Inga kommentarer: